Sabtu, 9 April 2011

bila ex pakwe/ex makwe merayu blik kt korg, korg tergugat x??


salam readers semua....

seterik two de point boleh??aku chatting ngn bakal adik ipar aku kt FB, cewah bakal 2...eh2, xlah, sebenarnya dia awek adik aku...aku bek ah ngn dia...dia ckp expkwe dia cri dia blik...siap menunjuk ade kete baru..ala bru kete, bkn keretapi pn kn...2 pn nk kecoh...awek adik aku ni dia jd keliru...tergugat pn ye gk la...dia tya pendapat aku...aku cma ckp....

aku : kalau dh org xnk kt kita, kita jgn terhegeh2 kt org 2, ikut kata hati (mksud aku, kalu dh dia xnk kt pkwe dia, dia terus terang jela, huhuhu)
dia : xboh, nk adik kak gk...dia hk paling baik...
aku : ehm , kalu mcm 2 tetapkan hati, jgn tergugat...
dia : ye kak, org dok wat gitu, kalu dok ngamuk kak ork??
aku : kak dok ngamuk, kalu awk nk mula ke ex awk, kak aggp jela awk ngn adik kak xdok jdoh...
dia : xboh, org xboh kcewakn dia...xboh...

aku bntai gelak je...ntahla, aku xreti nk komen ape2...aku pn pnah mengalami situasi ni...pokok pangkalnya tyala hati...tergugat mmg tergugat...tp pk la, skali kita menkn perasaan org, berkali-kali org akn menkn perasaan kita...ckupla ngn ape y aku dh lalui...so, pk2 la...hargai org yang ade depan mata kita sebelum org tu pergi juah dr hdup kita...terlajak perahu boleh diundur, terlajak perbuatan buruk padahnya...

renung-renungkn dan selamat beramal....cewah...

wat awek adik aku : pk dan pk elok2....jgn wat kptsn y watkn awk menyesal di kemudian hari...



nila mereka...awek dia cun kn...mcm ne adik aku leh pikat dia ni???hahaha



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku