Isnin, 28 Mac 2011

trime kasih tanpa nama....


salam readers semua....

amaran : ini entry emosi, kalu xska bleh klik butang pangkah kt sblah kanan...kalu menyampah pn sila berbuat demikian juga...sekian terima kasih....

ok, dlu, satu ketika dulu, mmg dh lma sgt dh....aku pnah tulis entry sal ini. mula2 aku xpnah perasan komen si tanpa nama ni...kebetulan aritu aku cek blik komen2 aku kt blog...alah, bkn byk pn komen kn, blog aku bkn blog artis okeh....tiba2 aku terjumpa komen ni...


sila klik utk tumbesaran....

sebenarnya aku wat entry ni just utk si tanpa nama....

terima kasih sbb sudi tgglkn komen kt blog cabuk aku ni....time kasih sbb sudi bce blog huduh aku ni...mkasih jugak sbb mendoakan aku sebegitu skali....makasih jugak sbb menyedarkan aku y xsedar dri ni....mekasih sbb sudi jd stalker kt blog aku ni...aku xtau la skrg ko msih stalk blog aku lg ke x...apepn time kasih ats sokongan dan doa ko...aku dh ase ape y ko ase,aku hrap ko dh puas ati skrg ni...smoga ko berbhagia ek..kalu aku pnah sakitkan hati ko, reject ko ke, tolak ko mentah2 ke, aku mtak maaf...aku xleh nk pksa hati aku tuk mencintai seseorang...ye, skrg aku dh betul2 jtuh cinta kt seseorg ni, tp aritu aku bru tau sbenarnya dlm msa dia bercinta ngn aku, die msih lg tringat kt org len...tkpe, aku sbar, aku terima semua 2...aku xkisah sbb aku tau aku ni pn bkn pompuan yang baik...aku tggu dia mencintai aku sepenuh hati dia...dan kalu tkdir menginginkn y sebaliknya, aku redha...aku xberniat utk melukai hati sesiapa pn, aku xpnah berniat utk mempermainkan hati sesape pn...aku cma buat ape y terbaik utk hidup aku...slah ke???

kepada si tanpa nama, aku hrap lpas ni ko doakan kebahagian aku...ampun dan maaf kau pinta dr ko...aku juga ingin bhagia seperti org lain...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku