Khamis, 31 Mac 2011

student....ko la student,jgn wat2 lpa plak...

  

salam readers semua...

asenya semua dh tau kn aku seorang student...ye, i masih seorg penuntut ok, bkn pentapa, penyibuk, penenjoy, penerajang dan pen len k...disebabkan aku seorang student, so aku perlu selesaikan semua xgment y berlambak n beratur tggu turn 2, pegi jpe lecture, pgi klas, study dan mcm2 lg la y berkaitan ngn student ni...bercinta ada kaitan x ek...hahahaha...

aku ade 5 lg xgment y duk tggu aku dating ngn depa dan ade 3 prezentation...sikit je tuh, ala tutup mata pn leh wat la kn...hukhuk, keluar air mata darah la pasni...jd student U ni pelik skit, awal2 bkn men bersantai bersuka ria bagai, dh nk hujung2 sem, nk final, mcm2 nk kna submit, semua la berebut tarikh..aku xtau la salah sape, salah aku ke salah dri sendiri..hek

td aku bru je pas submit bab 1,2,3 tuk PSM...bertapa aku smlam depan laptop smpai kul 3...ceh, 3 je pn, 2 pn nk kecoh kn...ala, gamble ah...ok, skrg aku mahu bertapa lg tuk berdating ngn xgment plak, doakan kejayaan hamba ek...waaaaaaaa...byknya dugaan bla nk jd rajin ni, hahahahaha....k la, 2 je y aku nk merepek pn, lyankan jela...dh nama pn student kn...


P/S : arini xde psanan sbb aku xhepi, waaaaaaaaaaaaaa




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku