Ahad, 20 Mac 2011

sesuatu yang x dijangka...

  
sonoknya dpt bercuti 3 hari di kg halaman tercinta...hilang semua keserabutan aku...hilang semua mslah..tp ade plak mslah y lg rumit, lg complicated utk aku selesaikn...korg semua nk tau ke???rsenya baik aku rahsiakan dlu...bkn pe, tkut xseperti y dijangkakan...

balik ari tu, ade kejutan utk aku...ye, mmg terkejut dan sgt terkejut...sesuatu y mmg xdijangka...tp aku tau ade sesuatu y cba disembunyikan...dan tekaan aku mmg betulkn...hancur hati aku bila dgr ape y kuar dr mulut dia...tp aku tau, aku xboleh lmah dpan dia, aku kna tunjuk y aku ni kuat walaupn saat itu airmata ku hampir tumpah...sape x gembira apabila dikhabrkn dgn berita baik, namun adakah ianya perlu disertakan alasan sebegitu...jikalau dia ditmpt aku ape y dia rse...rumit n sgt rumit...apa kptusan y harus aku buat...adakah dia cma jdkan aku sbgai alat utk kepntingan dia sdangkan aku betul2 ikhlas menerima dia...aku tau dia jga ikhlas menerima aku...aku juga tau skar utk melupakan kenangn lma tp haruskah kenangan itu bertukar menjadi dendam...arghh, aku buntu...awk, bantulah sy...bantulah sy mencari kekuatan cinta kita...

P/S : andai awk bace, jgnla melenting...awk pikirla...xbek berdendam...kenangan tetap knangan walaupn ianya kenangan y sgt menyakitkan...andai awk tau btapa hati ini sgt mencintai awk...dan andai awk tau hati ini sgt hancur bila awk wat semua ni sbb seseorg y pernah awk syg satu ketika dulu...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku