Ahad, 27 Mac 2011

penyakit ssah nk tdo...


salam readers semua....

ari ni klas sy batal...pnat2 sy bgun awl, mndi di awal pgi, bersiap iron bju mkap bagai, last nk pgi klas je dpt msj 'klas estimating cancel'....perasaan aku, ska, mrah, sedih...nsb bek gk sbb sakit perut melanda diriku ini...aku slah mkn pe ntah, geram betul...

mlm smlm, aku xtau la aku tdo kul bpe...mata ni skrg bkn men dgil lg...pusing kiri, pusing kanan, terlentang, kuak kupu2, tp tdonya xjgk...dh pnat berangan, tp mata x pejam2 gk...bkak hp tgk gmbr, bce msj blik, ish xnk pejam jgk...hangin betul kalu tiap2 mlm cm ni..nk kata aku tdo petang xde la plak kn...penyakit2...nk kta aku ada msalah y melampau-lampau, xde la plak...fikiran aku ok je...ape sbb nya ek??

kdg2 msuk tdo kul 1, kul 2 xtdo lg...pnat weh xleh tdo ni...nk2 esk ade klas pgi...mcm nk rabak mta aku ni hah nk bgun pgi...ade sape2 leh bg tips tuk cpt tdo x slain dr mkn ubat tdo??seksa la dpt penyakit cm ni...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku