Isnin, 7 Mac 2011

lelaki idaman...

  
salam readers semua...

amboi2, tajuk mcm nk gedik yooo...lelaki idaman...alah, org len dh basi dh entry cm ni ko bru nk wat...ape brang der...wahaha...sbnar aku xpnah spesifikkn pn lelaki cm ne jd idaman aku...kalu aku ase dia sesuai ngn aku, aku trima...tp aku tau, walaupn xde kategori, tp msti pnah terlintas kt fikiran kta kn...jgn tipula...setiap org mesti ada lelaki idaman masing2...kalu mmg betul2 dapat, mmg bertuah ah org 2...tp kalu x, terimala psangan kita seadanya...x gitu kawan2...hehehe

1. kalu boleh aku nk y tggi dr akula...
tggi skit pn xpe...bkn pe, nti senang aku nk pkai heels, xla membazir heels ngn wedges aku y berlambak 2 kn..hehehe...

2. biar buruk dimata org len, tp hensem di mata aku...
lantak org nk ckp pe, dh aku syg dia kn....biarla...biar xhensem jnji hati ko bek...ko syg aku, ko take cre kt aku 2 pn dh cukup...

3. hormatkn kt aku....
bkn hormat kena tunduk hormat cm org jepun 2...hormat pd keputusan aku...kalu aku dh xska, jgnla pksa aku wat bende 2...mmg aku wat, tp fahm2 jela...

4. xmerokok...
mmg semua pompuan nk lelaki y xmerokok...tp kt msia ni berape kerat je y x merokok kn...kalu dpt 2 mmg bertuah gler ah...kalu xdpat, mcm aku ckp td, terima seadanya..peace no war...

5. menghormati org tua dan family aku...
pandai ambik hati family aku n jgn kurang ajar ngn org tua...

6. xpernah kurang ngn kasih sygnya tuk aku...
even korg dh bercinta 18 tahun pn, kasih syg 2 xpnah kurang...mkin ari mkin syg...kalu msa mula2 bercinta slalu gayut, 18 tahun bercinta pn slalu gayut...kalu mla2 bercinta dlu slalu wish "mowning syg", "love u, miss u" tiap2 ari, dh 18 tahun bercinta pn cm 2 jgk...pnat and bz cm ne pn, tetap boleh luangkn msa tuk aku walaupn sesaat...maklumla, aku ni kn ska berkasih syg ni...auwwww...sbb bla aku dh syg seseorg tu, aku mmg syg gler...2 la kelemahan aku...org tu wat aku cm ne pn, aku tetap syg n terima dia...waaa

7. xberkira...
xpnah nk ngungkit ape y dia pnah bg aku, n ape y aku pnah bg dia...sharing is caring right...

8. sweet n slalu buat aku bahagia, gembira, hepi n sewaktu dengannya...
yang ni msti semua psangan nk kn...nk pkwe y sweet, romantik, ska wat lwak....n yang paling penting xpnah wat kita menangis...kalu nk marah kita pn, dia xtengking kita mcm kita ni patung hidup...yela, dlm bercinta mesti ade psang surut kn...gaduh 2 perkara biasa la...terpulang kepada pasangan tu settlekn nya...

9. ada msa depan...
ni semua penting bkn tuk aku, tp tuk anak2 aku...(gatal no)...yela, xkn nti ank2 kita nk mkn pasir kn...msti la ade msa depan y menjamin....xgitu cik senah...kalu ade kete ke, ade moto ke, lg bgus...satu kelebihan org kata...kalu xde kita boleh berusaha, y penting sbr n jgn memaksa psangan anda...cewaaahhhh...cakpong2...

cukupla 9 dlu...kang wat byk2 kn org ckp demand plak..mcm la ko 2 cntik sgt kn, mcm la ko 2 bek sgt kn...x semua mnusia di dunia ni sempurna, masing2 ade kekurangan, ade kelebihan...bg y dh kapel, terimala pasangan anda seadanya...bg y belum, fikir dulu sebelum terima psangan anda...jgn nti ade y menyesal bagai...xska i nokss....ikhlaskn jiwa, bukakn hati....y penting restu dr semua pihak harus diambil kira juge....sekian terima ksih...selesai sdah tazkirah kita tuk arini...(perahsantan betul minah ni).....hahaha...

P/S ; sgt bersyukur ngn ape y aku ade skrg ni......



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku