Rabu, 23 Mac 2011

kelam kabut pnye test..

  
salam readers semua...

rajin plak aku hupdate kn...citer basi ke, citer pahit ke, citer giler ke semua aku nk letak...entry aku pn dh benggong mcm aku...td ade test DR.G...perghh, mmg the best ah test kali ni...len y dibace, len plak y die suh jwab...ari tu dia bg tips lain, pastu td dia ngajar kjap, dia suh jwab pe y dia ajar tuh..pe lg, kelam kabut la kitaorg...dia suh open book pn jgn hrap leh jwab sbb mmg xfahm pn...so, redha jela nti dh dpt result...terbaik ah...

wani, bila nk siapkn bab 2 PSM..nti pn.syg mrah bru ko nk glabah kn...pnye la sonok ko bersantai-santaian kn...dh mcm abs sem dh ko ek...

P/S : jgn sampai aku hlang sabar....


mood : tersgt sedih n sedih n sedih...sape leh hepikn aku??



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku