Rabu, 2 Mac 2011

jom menabung...hahaha


salam readers semua...

ptg td klas scheduling batal...mmg xdisangka-sangka sgt, n aku rasa semua org pn mcm terkejut beruk je bla ckp klas 2 btal...sbb pe, biarlah rahsia...hahaha...n ptang td jgk, disebabkn klas aku batal, kami bertiga pn merancang la utk pergi menabung...kt mna lg kalu bkn kt batu pahat mall....oyeeee, menabung menjamin kesejahteraan hidup....

tujuan kesana sebenarnya nk meneman si yan tu beli hadiah kawen kwan dia....tp ntah cm ne, kami berdua plak y terlebih excited kn...haruslah...dlam teman2 yan beli hadiah tu, aku pn smpt gk la menabung tuk diri sendiri...sempat gk ah menabung tuk wayang kn...eh, arini wyang murah...rm7 je...nk tau kitaorg tgk citer pe...kembar siang...aku bg 1 bintang...hehehe....

sbnarnya, aku nk tunjuk ape y aku beli...moh2...


perfume baru (btul x aku eja ni, kang slah lg mati aku kna basuh)....perfume aku semua sdah kering...ska nya dpt y baru, walaupn murah, tp berbaloi2...haha


nila perfume lama aku...kumpul ko...semua dh hampir kosong...sadis betul...y 2 botol roll 2 pn curi y mak punye,...hehehe

ok, 2 je pn nk gtau....nila hasil tabungan aku...bijak x aku menabung..harharhar...


smpat lg berpotogedik sebelum masuk klas...gilerrr....hehe

P/S : aku dh penat...





1 ulasan:

  1. huhuhu..sengal..aku hengat menabung hape!! punye la nk bgge skeyt mak lang aku neyh rajin bebenor menabung..skaaaliii..huhuhu..bkn menabung laa..istilahnyer..MELONTAR..ala2 MELONTAR JAMRAH..huhuhu..;p klau i..i lgi ske melontar kt MCD!! lgi kenyaang!! huhuhu..;p

    BalasPadam

sayang kamu....

salam cinta dariku