Jumaat, 4 Mac 2011

bertapa pelbagai versi...

salam readers semua....skali lg lokasi aku di library UTHM...konon2nya mahu mencari idea tp non hado...aku mengantuk gler so aku hupdate la dlu blog cabuk ni...baru je bangun tdo ye kawan2...

aku ase xde ape pn y aku dh buat kt library ni..kerja aku cri buku, cri buku, cri buku...menaip isi kandungan thesis 2 xde jgk...mentang2 library ni byk buku, cri buku je keje aku...smi penuh satu meja...hangin jugak ari ni sbb laptop aku xleh kenek ngn tenet..geram btul la...tp bgus jgak, aku xde la lagho sgt..huwahuwahuwa...

semalm kn, aku kn, pergi mndi kt air terjun ledang...sonok meh...tp lebih kurang air terjun sekayu je..nama pn air terjun kn...xkn mcm pntai kot, xkn mcm kolam kn...hehe...k la, mahu smbung membzkn diri...tata

P/S : ehm, mekasih tuk mr.aiman sbb bg nsihat tentang cinta kt aku...

mkasih gk kt my adik y sentiasa support sy dlm bercinta ni...Angah, mu mmg dr love ah...xsgka sjak mu bercinta ni, mu dh pndai ajr aku sal cinta...n tuk makwe mu gk, mkasih sbb ye menceriakan hari mu..xsgka sgt perangai adik aku boleh berubah disebabkn seorg perempuan...nilah kuasa perempuan kn...oyeeee...

mkasih jugak kt seseorang sbb selalu ade bla aku ade msalah, slalu ceriakan hdup aku, slalu bg aku semangat di saat aku hampir rebah...aku mmg memerlukan sokongan dr dia dan ye, di mcm tau2 aku ngah dlam kesusahan...mu ni mcm superman ah...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku