Sabtu, 12 Februari 2011

berangan versi 1...

  
salam readers semua...

keje sy ari ni mkn tdo, mkn ngadap laptop, ngadap laptop tdo...ase nya dh 24 jam kot duk dpan laptop ni, smpi dh xtau dh nk wat pe...last2 hupdate belog le jwabnya...

korg pnah berangan x...dlu msa kt sekolah keje aku berangan je...al maklumla, org xpnah ada pkwe or peminat kt sekolah...okeh, bg aku sape y mnat aku kt sekolah dlu mmg buta ah...sampai cm 2 skali kn fikiran jhat aku...aku merasa tekanan ni sejak dr sekolah rendah sbb mcm2 gelaran dorg bg kt aku msa sekolah rendah dlu y menunjukkn btapa hodohnya aku...aku kecik hati sampai skrg kot ngn bdak2 sekolah rendah y pnah mengata aku 2...

okeh stop ngn entry y xbermanfaat ni...dlu aku slalu berangan yang aku dpat pkwe seorg gangster sekolah...pastu bla ngn aku, gangster 2 berubah jd bek...jd pndai...ala, mcm citer lagenda bdak setan 2..koya kn aku...angan2 bkn men  lg ko, slap2 gangster 2 parang kepala ko time gaduh xpnjng umur ko..hahahaha...aku slalu berangn cm 2, siap dh cipta watak sendiri lg...aku sgt sukakn dunia fantasi...tp skrg dh besar, so otak pn dh xpndai nk berfantasi bagai...aktiviti berangan pn dh berjaya dikurangkan...syabas wani...

byk lg la y aku berangan, tp fokus aku kt pakwela...gle sunyikan msa 2..so hanya angan2 jela y dpt menghilangkn kesunyian aku...dlu msa form 4 n 5, aku ni slalu jd org tengah dak2 y kapel ni..mna x mkn hati noksss....huhuhu...okeh, mau blik meeting jp, ada hal pnting...bye...



p/s : agk2 skrg kn, ade x gangster sekolah nk kt aku???hahaha



P/S : la, lu malu ngn wa upenya, ptutla pn...huhuhu..tp lu wat wa sdih gler hari 2...sobsob..wa trase beb...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku