Khamis, 10 Februari 2011

aku dan diari....

  

salam readers semua...

rjin plak aku hupdate time2 mcm ni kn...yela, otak dh xkcau bilau, kertas cadangan PSM pn dh submit...so kiranya aku dh boleh bernafas dengan lega ala2 nyawa2 ikan...xleh nafas mcm mnusia lg sbb prezentation lum lpas...kang silap2 tjuk aku kna reject, mmg berhenti blaja la aku jwabnya...hahaha...mintak dijauhkan lah...aku dh xsanggup nk mengadap laptop 24 jam cri tajuk...waaaaaaaaaaaaaaaaaa

okeh, bekk to de topik ek...DIARI...dlu, diari la shabat yang paling rapat ngn aku...ape2 semua aku luah kt dia, nsib bek gk dia xleh bercakap kn...kalu x abs berterabur rahsia aku...aku ngn diari mmg xleh dipisahkan, aku perlukan dia, dia pn perlukan aku...cewah...jiwang ngn diari skali skala kn...aku ada diari start darjah 6...stakat ni aku dh ade 5 kot diari...tp kalu aku mlas gler, 4 bulan skali kot baru aku tulis diari...wat entry pukal...eh, dh mcm blog plak kn...tp semenjak aku bce blog ni, aku slalu wat2 lpa kt diari..kalu diari tau ni, msti sentap pnyala, slap2 bleh kuar airmata...hahahaha...

skrg aku dh mlas nk tulis diari, tulis pn tarikh2 penting je...nk tau sbb pe, lpas kes housemate aku bce diari aku n sbb 2 jgk dia ase aku patut dpat balasan, aku terus tawar hati nk tulis diari...selain 2 ada lg satu sbb y sgt2 wat aku emo tahap gila vavi smpi aku terpksa koyakkn diari aku...sori sgt diari, aku xbnci ko, aku cma bnci ngn diri aku sendri sbb bodoh sgt masa 2...hehehe...

okeh, disebabkn ngah citer sal diari, moh la kita berkenalan ngn diari aku y skrg ni...ni la diari ke 5 aku....


cantik x???bek korg ckp cntik kalu x aku sentap..hahaha...
diari tempat aku luah perasaan, tempat aku berkarya, tempat aku jiwang2...
semua tempat ada la..pakej all in 1 gitu ko...hahaha...
ape y aku xleh lpas dlm blog, aku tulis dlm diari...
tamat sudah sesi perkenalan aku n diari ni, dh knal kn diari aku...so enjoy..hahaha...xde kaitan...

iklan...


perkenalkan....nur hazwani abd rashid...
skrg dia dh pndai berdikari..td dia g jpe pensyarah sorg2, dia g beli buku sorg2...hebat x dia...tp walau cm ne pn, sha n yan tetap hantar n ambik dia...hahaha...berdikari la sgt kn...ni gmbr msa ngah tggu sha n yan ambik...at bus stop campus bndar...bila la cikwani nk belajar nek van sorg2 g jpe pensyarah...hahaha...tidakkkkkk...

P/S : sy terima dia seadanya dia...sy syg dia...muah



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku