Rabu, 5 Januari 2011

susah betul kalu hidup merempat ni...

  
salam readers semua....

baru je abs kelas...
perrgh, 2 jam dh ase cm 20 jam...xtaw la npe kn...hukhuk
nk taw ape kaitan tjuk ngn aku??
mlah bkn sje aku tp kamu, kamu n kamu y len...
boleh ke cm 2?? ahhh, taram jelah...

gni citernya...
kitaorg ni bdak ex-diploma dr poli, xksah la poli ke ape, jnji dlu ambik diploma...
klas kitaorg plak ade ngn dak tahun 2, ade ngn bdak tahun 3...
so jadual kitaorg ni mcm2 nk kna tkar...
clash la, break up la, what ever la...
kna la kitorg cri jalan penyelesaian...
kalu tukar ska hati kn, kompom la ade y mengamuk kn...
kalu x tukar plak, mcm ne kitaorg nk ambik subjek 2 sdangkn kitaorg mmg dh xde pilihan lain..
kitaorg terpksa la mendengar amukan, maki hamun, suara2 sumbang y xpuas hati...
ehmm, kalu aku pn msti la ngamuk kn sbb jadual dh best2 alih2 kna tukar...
tukar plak kt waktu y xsesuai...
pgi ssah nk bgun tdo, tengahari pnas, ptang nk rehat, nk tdo...
dh 2 ape lg pilihan y kitaorg ade???
sape y nk jwab soalan ni, xpyah angkat tangan ek...
just tulis jwapn kt bwah ni xlebih dr 10 ptah perkataan, hahaha..

see, kn ssah kalu hidup merempat ni...
terpaksa la terima semua 2 kalu kitaorg nk grade...
terpaksa wat muka kesian utk menagih simpati org ramai..
terpaksa tebalkn muka n telinga bila kna mrah...
terpaksa turun naik opis tuk settlekan masalah...

skrang ni aku nk tya lg??

sape y slah dlm kes ni??
kitaorg ke nk slah sebab smbung degree dlm kos ni??
bdak ex-diploma xleh ambik kos ni ek??
kalu xleh ambik msti universiti dh gtau awl2 kn...
xyah nk tuduh sape y bersalah la cik wani oiii...
kau pnye soalan dh boleh wat PSM dh...
aku hrap akn ade penyelesaian tuk msalah ni...
kitaorg pn nk degree jgk...=(....tgk2, kn dh aku wat muka kesian...

aku cma luah kn ape y aku ase...sila jgn ade y kecik ati ke, besar ati ke, mkn ati ke...mkan  ati ayam tkpe...hohoho...

P/S : td MUSUH wa ade htr gmbr die wat rambut pacak, sebelum ni die xdenya nk wat fesyen cm 2...wa agk terkezut la tgk...hensem der..tp wa xpuji die sbb nti die koya..so wa diam2 sudah...ohh, really2 miss him....







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku