Isnin, 31 Januari 2011

keluar yang mempunyai misi....

  

salam readers semua....

akhirnya dapat jugak aku hupdate blog...weee
dgn berukband pinjam, nsib bek ah laju walupn umah aku agk di perkampungan yo....

sebelum aku blik ari tu, kitaorg bertiga, aku, yan n sha sempat keluar ke BP ats sbb musabab tertentu....sbbnya jeng3, misi mencari hadiah utk mymUsuH y demok itu....dan keadaannya amat kelam kabut yo puan2 n tuan2...

byangkan, aku abs klas kul 6...sha dtg ambik aku kt U, n terus bergerak ke BP...smpi BP lebih kurang kul 7...tp yo, smpat menyinggah di Kenny Rogers...tp, tp, tp yo...sgt3 la mengecewakan...mula2 mmg xcited, kali pertama yo mahu mkn mhal2, pelayan die pn not bad...sampai je mkanan, kitaorg y jakun ni bergambar sakan ngn makanan kami...masuk je mulut...oh no, no, no...ayam busuk kot, cian sha n yan, dorg x mkn pn ayam 2, byar mhal2, tp...nk ngadu tkut org kenny ckp, eh ayam kami mmg busuk...opsss...nti dorg ckp kami demand lak kn, gaya mcm org xde duit, 2 y mlas nk over 2...huhuhu...so aku terima ngn hati y redha n berdoa smoga kami semua xsakit pewot akibat kebusukan ayam td...

abs je, pgi la di tmpt y ingin dituju...pilih2, xde y berkenan n under bajet...jam dh kul 8.30...last2 wat kptusan nk g SUMMIT...berlari2 la sha bwak kete ke summit...jasamu dikenang sha...berlari2 lg dlm summit n sampai di tempt y ingin dituju...pilih2, ade y berkenan, hrga pn boleh than..terus rembat...berlari2 lg ke destinasi seterusnya, n sampi semua kdai nk ttup kitaorg pn blik...mmg sgt rushing, sgt mengejar msa hnya kerana org y aku syg...jutaan trima kasih wt SHA n YAN sbb ikut kwan ko y cerewet ni...korg mmg shabt baik aku dunia akhirat...syg korg sgt2...

dan, smpt juga sha menunaikan jnji dia tu bwak aku mkn kt kenny rogers...


kami bertiga..yo yo yo...


nmpak cm sdap kn...hukhuk...kaciwa den...

P/S : hari2 ujan, cm ne nk g dating...mmg xdapek la kn...sowi der, wa ni kalu ngn lu wa mmg sensitif, wa xleh hlang lu, wa xleh kalu lu xbg perhatian kt wa, wa pn xtau nape wa jd cm ni...wa dh cba wat bdo tp wa xleh der...wa ttap pk, pk, n pk lu...lu nk sbb pe, sbb lu pkwe wa...kalu lu kwan wa, wa xkn isau kalu lu xblas msj wa der...wa xisau kalu lu skit der...lu org y wa syg, mmg ptut kn wa isau lu der...der, bg skit je msa lu tuk wa...wa tau lu bz, wa mtak maaf, tp wa xleh nk wat bdo...nti wa mkn hati der...

P/S ; sy hepi sgt sbb blogger cntik n terkenal komen kt shoutbox sy...aaaa, ska sgt...mekasih kt nurulbadiahlai sbb sudi BW kt blog cabuk sy ni....mkasih sgt awk y sgt cntik....





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku