Isnin, 3 Januari 2011

i dh lma xhupdate...ade owg windu i x??

  
salam readers semua...

tajuk mcm nk mintak pelempang 2 3 keping kn??
kalu korg nk taw, aku windu gler nk tulis blog...
mmg dh xtau nk ckp cm ne windu die...wahaha...
aku kemvali bersiaran di parit raja...
n mcm biase lah, ngn kuasa streamyx aku akn hupdate laju2...hahaha...

nk wat entry sal ape ek...
result, naik bas skit vontot, nek teksi cina y menakutkan tp bek, aku qada bce blog, psal my MUSUH, pasal cuti xkuar jlan2 sbb hujan memanjang, psal aku kuar ngn bff, pasal bnjir, pasal malaysia mnang bola, psal pemain bola y semua dh berpunya, pasal nk tgk safa n marwah tp umah sewa xde astro, mcm2 pasal2 lagi la....
ehm semua pasal2 2 dh basi pn n now just melepaskn windu je...
nti idea yilek, penulisan pn kelautkn...(ceh, mcm teror BM je, pdahal bm dpt B)...haha

okeh, semestinya anda windukn tuan pnye belog kn...
kasi hint dlu ek...






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku