Rabu, 19 Januari 2011

cik sulong versi "ehm bestnya kalu aku ada abg n kakak"


salam readers semua....

mlm ni xnk la emo2, xnk karut marut bagai...
xnk citer sal PSM y xsiap (pdhal citer jgk)...
xnk citer sal esk cuti thaipusam...
xnk citer sal aku ngah sakit perot sgt2 sbb sengugut...(perlu ke)

okeh2, back to the topic la...
korg semua msti tau kn aku ank sulong..
hah, xtaw...mmg la xtaw sbb aku xpnah gtau kot...hehehe
aku slalu jeles ngn ank ke 2, 3, 4 n sewaktu dengannya la...
dorg best je leh mnja2 ngn kakak2 dorg, abg2 dorg...
ade org leh jga dorg...sungguh aku mmg jeles...
aku slalu je ckp ngn diri aku...

"alangkah bestnya kalu aku ade abg n kakak"

aku teringin sgt...tp mnde 2 mustahil la kn..
xkn tba2 mak aku nk beranak kuar abg n kakak aku kn...
dlu aku ade abg, tp die meninggal masa umur dia 4 tahun..
aku pn xsempat nk knal abg aku...just tgk gmbr je...
best je bila time cuti semua duk sbuk g umah abg n kakak masing2...
aku, hnya mampu menangis dalam hati...mmg sedih wa ckp lu...hukhuk
ye, aku mmg teringin sgt...
aku bkn tak bersyukur dengan ape y aku ade, cma aku teringin walaupn aku tau ianya sgt2 mustahil...
mak, mak xnk ambik ank angkat ke???hahaha


ade sape2 nk jd kakak or abg aku x???hukhuk


muka mintak simpati...tolong la jd abg n kakak aku...


P/S : wa geram sama lu la der...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku