Rabu, 1 Disember 2010

men mkap2 with shakira fauzi...


salam readers semua....

ptg y xde khoje aku cri khoje...hoho
td duk la tgk blog fashionita2 y shantek...
perghhhh...memasing melotup mak ckp...
tgk la tang mata dowg...
ish ase nk try la plak kn...
ape lagi, aku n shakira fauzi pn menjalankn misi kitaorg...

meh kita tgk hasilnya...


tara...ye aku tau xjd okeh...
besela, kitaorg xpro lg cm mekap artis...
aku n sha senonya nk wat mata celak tajam ala2 arab 2...
last2 jdla cm ni hasil nya...
kagum x???(cpt ckp kagum kalu x mak pulas telinge)
 dh alang2 mkap pe lg...jom...


ha tgk..ntah pe2 kn...nila nmanya bla xde keje...
ate jom ler kita gelak reramai...hahahaha
huh, sentap...

aku perkenalkn...shakira fauzi n her mekap...


dia mmg shantek okeh..tp die xde blog...
puas cek pkse die wat blog...tp katanya..
"lum bersedia"
sowi...xleh ngorat...not available okeh....

dh2...cukup skadr renungan...
(jom muntah reramai)


cintairwani


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku