Sabtu, 27 November 2010

maraton wayang...entry bergambar...

salam readers semua.....

oho hoiiii...kalu dh mata bertentang mata....
ewah2...epi mcm org dh abs pekse nok...
ko sedar x nok, ko ade lg 3 paper...
xyah duk gumbira sgt la nok ek...

okeh...td kuar bersuka ria tp masih hengat dunia...
bkn wat pe2 pn cik senah oii...
g maraton wayang je...hoho 2 wayang je pn nk kecoh...
td aku g tgk harry porter n ngangkung...
dua2 best sesangat...
pangung plak, dua2 penuh...kaya la sape hok duk blakon 2...

y xleh than citer ngankung ah...
mula2 pnat gelak, pnat jerit...
tba2 time nk ending 2....
semua duk sebok kelam kabut cari tisu...
sbb pe...sbb mata kitaorg dh kuarkan air masin (bak kata sara)...
mlas nk citer byk...jom...


oye....of coz la muka tuan pnye velog dlu...


inilah barisan kita....
dr kiri : aku, yana, yan, sara...


pemandu berhemah...mizz sayra...


gmbr dlm toilet adalh satu kewajipan...


pakwe bru aku...
sy dpt belon luv dr die...mkasih....


eh2...dorg pn bergambr ngn pkwe sy...
hahaha....ni la si badut y sgt3 sporting n very da baik...
die lyan je kitaorg y mcm bdak umur setahun ni...
oh tidak....


kisah disebalik caption diatas...
aku n yan, ngah jlan berdua...
kebetulan plak ade 2 mamat hensem ni jln setentang ngn kitaorg...
disebabkn mata dua2 duk pndg mamat ni, tba...
jeng3...aku terjelopok eh..nsb xjtuh....
tidak..den malu...den malu...dh la den siap melatah ag...
moral : jgn pndg org hensem mcm nk telan dowg...
ada faham????


gedik nye 2 org ni...
blik umah pn duk sbuk ag men ngn belon 2...
penangan badut...hahahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku