Ahad, 21 November 2010

kembali...


aku sudah kembali...
lma gler aku tinggalkn belog chumel ni..(perah santan)
siyes aku windu...nila penangan bila tenet kt umah kena potng...
oh my abah syg, bla nk byar bil???huhuhu...

smalam aku slamat sampai kt parit raja y terindah ini..(lakonan semata-mata)
letih giler kot nek bas smalam...
bayangkn  dr kul 9 pgi smpi 7 mlm duk dlm bas tanpa kuar dr bas, tanpa mkn tgahari sbb bas xberhenti mkn...
mmg seksa n aku sampai nk termuntah okeh...
smpai je umah, kepala i pening2, n bila baring je ase cm duk dlm bas....
sgt2 pening n mcm org mengandung 10 bulan dh...opssss...
ni la bas pling teruk y penah aku nek...
ngn pemandu y sgt teruk...tobat xnk nek bs ni lg...huhuhu...

okeh...skrg study week...
so kita kna la study...xgitu....
ok..babai semua....mau study...


gmbr masa cuti aritu...
geng2 penyambut tetamu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku