Isnin, 18 Oktober 2010

jerebu di parit raja?????

  

salam readers semua...
tuan punya blog myak maaf kalu penulisan kt blog ni agk ting tong semenjak dua menjak ni..
otak tuan pnya blog pn ting tong ting..hehe...
besela, nk bulan mengambang kot, 2 y jd cm ni..
kalu ade sesape y xska cik wani mtak maaf ye...huhu

sbnarnya nk ckp sal parit raja...
parit raja dilanda jerebu????
mcm pelik je bunyinya kn..pelik tp benar...
pgi td, bla aku bgun tdo, nk g la bsuh kain...
tgk kat luar putih je, igtkn org bakar smpah...
so aku abaikan jela.....
kul 2, aku nk g klas...suasana still sama..putih je....
aku igt api smpah xmati lg...biar jela kn...
otw g klas tgk2 satu parit raja ni putih je...
aku pn wat kesimpulan sendiri...
ye...parit raja nk turun salji...opssss, over wani...

bkn aku je y perasan upenya..
dak umah kau pn sama okeh..
siap ambik gmbr ag...
pencemaran dh mkin berleluasa sekarang kn..
asap2 kilang dh bermaharalela kt parit raja ni...
ape nk jd lah...


nmpak x mcm ade asap2 putih 2..

iklan jap**********************
sy windu sgt ngn family sy...
windu mak, windu abah, windu tuk sdara...
windu semua...nk blik kg...tolong2....
sy nk g mndi sekayu, nk g wat terapi...huhu

dak kiki...kita mtak maaf..td kita terkacau tuan awk...
kita mtak maaf sgt2...
kita jnji kita xkcau dh...kita jnji kita tggu tuan awk ok....hehehe


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku