Selasa, 26 Oktober 2010

entry khas utk hana farhan

  

salam readers semua...
entry ni aku tujukan khas wat mber kpd bf aku...
nma die kt fb hana farhan...
blog die lak kt sini ok...jom kita terjah...
die wat entry khas utk aku n dak kiki...
aku sgt2 terharu...
xsgka, cma dgn perkenalan y singkat die byk membantu aku...

aku sgt2 ska blog die..
kta2 die simple n y penting ayat2 die mmg power...
kalah power rangers tau..hehehe...
dlu, msa mula2 knal die, agk tkut aku nk tgur2 die...
tp xsgka die mmg jenis hepi go lucky..
mekasih dekna tolong wani...
terharu sgt smpi terkeluar mutiara2 cinta..hehehe....

dikna, wani akn tetap bersabar n bersabar...
mungkin ini dugaan dalm hidup wani...
wani kna redha dgn ape2 y bakal terjadi..
trima kasih sbb tetap menyokong wani...
syg kamu kemas2...muahhhhhhhhhhhhhhh




1 ulasan:

sayang kamu....

salam cinta dariku