Isnin, 20 September 2010

raya, raya, raya...



salam readers semua....
bapak pemalas tuan pnya blog..
ari ni bru nk hupdate kn...
blog len dh sbuk2 bercerita sal rye...
dh berbelas2 citer dh...
tp aku, bru skrg...ek eleh, dh lmbt la wani...

ahh, xkira...nk gk citer...
tp kali ni xnk citer pnjang2...
pendek sudah ek...

RAYA PERTAMA....

smayang rye, aku ponteng...gler pemalas ank dara...
kul 9.00, mtk maaf ngn mak abah...
then pgi umah tok aku lak...
mmg msa ni meriah ah,pnuh umah tok aku...
nsib xruntuh je...gler zalim kn..hehehe..
jpe smua la spupu sepapat seusia...semua ah...
pastu tgk bju rye msing2...hahaha...sape paling cntik...perlu ke??

ptg pas jumaat wat umah terbuka...
ni la first time aku wat umah terbuka rye first...
sbb nye, bkal menantu nk datang...opsss, over...
mak aku wat nsi ayam..aku, just tlong tgk..hahaha...
then tggu la die dtg...
kul 5, grak g umah mak sdra aku lak kt bandr K.trg...

bju rye first...


me n him.....xsedondon ok...
sbbnya kami belum kawen...hahaha

RAYA KEDUA....

rye kedua ade family day...
mmg meriah tp gmbr lak xde kn...
mlm 2 plak wat besday spupu aku...
mkn kfc mcm tahun lpas...
y penting rye ke 2 aku g umah MR.K...
tp family die plak xde...
so g kjap jelah....

rye ke 2...


kt umah MR.K...

RAYA KE 3...

g umah mber2 je...
g umah sdra mara gk...
xde y mnarik...

RAYA KE 4...

duk umah smata-mata...

RAYA KE 5...

y ni special...
aku g dating ngn MR.K...
jln2 dr pgi smpai ptg...
mmg best lah...hehehe....
jom usha gmbr jelah...

g karok ngn die...

lepak kt pntai ngn die...hehehe...
so sweet...ska sgt...hehehe

sekian sje cerita rye sy....
kalu xmnarik sowi ye...
p/s : wat kamu...
sy tetap bertahan dan bersabar ngn dugaan y sy terima...
sy tetap syg kamu...
dgn kamu sy blaja jd seorg y penyabar dr pnas baran...
dgn kamu sy jd dri sy...
dgn kamu sy brani berterus terang...
dgn kamu sy jd xhipokrit pn...
dgn kamu sy jd brani...





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku