Jumaat, 24 September 2010

bosan bosan bosan...


salam readers semua...
hohoho...aku menghupdate lg...
bosan nye, klas xde ari ni...
klas ade pn bsan, klas xde pn bosan...
kt umah xckup ahli..
adik2 g melaka wat xgment..
bestnya, smbil blaja smbil shoping...syok2...

aku y kt umah ni dh mati kutu dh..
kutu pn hdup sbur merata-rata tau..
eh..aku xde kutu ek,kucing bnyk kutu....
esk jemputan rye penuh okeh...
mla2 umah mak angkat yan..
pastu umah mak cik yana...
pastu umah bdk klas aku zira...
mlm lak, jamuan rye taman kt umah swa aku ni..
wajib g tau, sbb kitaorg dh byar..hahaha..
kiranya bkn mkn free la ni..hahaha

fuh fuh, xsbar nk memenuhkn perut esk..
penuh2 smpai boncit...hahaha...
nk lwan MR.K..hehe..jgn mrah awk...
awk, windula...huhu

aritu kn, klaka sgt..
ade bdk2 dtg rye umah kitaorg...
ajk la msuk kn, bg la sehinggit sorg..
esknya, berduyun-duyun dtg...aaa, tidak...
dorg bg salam kitaorg wat xdgr je..
jhat x kitaorg...xjhat kn..hahaha...
dik, kitaorg ni student lg, xyah la dtg rye umah kitaorg...
kalu sorg dua tkpe, ni smpi satu taman...
mmg tkut la tgk..hahaha...
k la, nk smbung wat nota...hakhak..penipu...





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku