Sabtu, 7 Ogos 2010

di suatu pagi...


salam readers semua...
awl cik wani bgun ari ni tau, kul 9.30...
so, celik2 mata je tgk broadband ade kt tepi bntal..
pe lg...bersiap sdia utk hupdate...
tggu streamyx xkunjung tba gk...
pnat dh menunggu, so aku cri braodband yan..hehe

xde pe nk citer pn...
smlm 7.8.2010...genap 2 bln aku bersatu hati ngn MR.K...
ooh..ade unsur kegedikan disitu ye...
la, bru 2 bln upenya, igt dh 2 tahun...
ase cm lma je dh aku ngn die...
mne xlma, knal 2,3 thun tp asyk gaduh manjang...
sowi ye MR.k...sbar la ngn perangai sy ni...huhu

rindunya kt die...
skrg ni bru aku rse cinta jarak jauh ni menyakitkan...
mcm2 berlaku spnjg dua bulan ni..
nsb bek msing2 sbar..
kalu x msti gaduh lg mcm sblm2 ni...
huhuhu...

Mr.k mmg seorg y sgt penyabar...
aku pn kagum ngn kesabaran die...
kalu aku, slap skit msti meletup...
adoi, cm ni aku pn kna blaja bersabar...
blaja jd kuat, blaja jgn byk nangis...
kalu aku nangis msti die mrah...huhuhu...

ish, dh la...pgi2 wat entry jiwang ek cik wani..
chow dlu, nk p mndi ni...
haha...xsnonoh...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku