Isnin, 30 Ogos 2010

cuti y dibelenggu xgment CNI



salam readers semua..
alhamdullillah budak demam dh baik pn...
y klakarnya, mkn ubt demam xbek...
tp pas mkn panadol semalm terus ase cm sgar...
skit2 bdan pn hlang...
aii....bdan aku ni dh addicted ngn panadol ke...

skrg ni aku ngah berhempas pulas wat asmnt CNI...
ye, bkal y sir azmi bg utk bercuti...
sbnrnya, ari khamis ni ade klas die, tp aku memlilih utk pnteng...
baik x aku??hahahaha
xgment ni plak, mmg best r, ngn xfham ape nya...
mmg xgmnt CNI skar difahami ek...
ye kot, kta creativity n inovation....
so otak pn kna la keraaktif kn...ngehngeh....
plik la...y ari tu pn xbrape nk fham, ni kn y ni...
aku xska, xska, xska...
khamis dh nk kna htr, nk kna email kt ila lg..
arghhhhhhhhhhhh...tension...

duk umah plak, mcm srabut je...
seperti y korg tau la kn..
aku slalu ade mslah bla kt umah...
besela, ank sulung, pompuan lak 2...
umur dh 23 tahun ate, kna la keje lbih skit kt umah ni...
kalu x mkn bebelan la hari2....
nsb bek dh lali telinge ni, siap psang piring astro lg nk wat penapis bebelan 2...
nk wat cm ne, ni je umah y aku ade...
hahahaha...bla la wani, wat ayt sedih tetiba...

problem again n again...
i hate the problem...
i hate the feeling...
ahhhhhh....





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku