Selasa, 10 Ogos 2010

CAmat berpOse semua...


salam readers semua...
kt blog2 semua duk ucap slamat berpose kn...
so aku pn nk jgk menaip entry pose2 ni...
so..SLAMAT BERPOSE SEMUA...
SLAMAT BERPOSE kpd ahli rumah sewaku...
SLAMAT BERPOSE kpd ahli rumah sibellabongsu...
SLAMAT BERPOSE kpd warga klas 2 bpc...

pgi td aku xsahur pn...
aku mmg xska sahur la...dr form 1 lg aku start xsahur...
mlas nk bgun 2 satu hal la, hehehe...
tp aku bla sahur, bgun pagi esk msti lapo gler...
nk mkn sahur pn xlalu...
so kalu bgun pn, just teguk air masak je....

smalam, dh la aku xmkn pe2 pn...
tgahari just mkn nasi ngn telur je...
bru ade slera nk mkn smalam, tp tba2 mood nk mkn hlang...
mcm2 bnde menusuk2 dlm otak ni...
adoi, tensen sgt2...mlm ni nk mkn byk2....
biar smpai boncit...hahahaha...
jgn mrah MR.K...kamu pn boncit jgk...hahaha

ari ni, 1 Ramadhan...johor cuti...
wah, mmg best la tdo, dh la hujan...
kul 12 bru bgun...weh, makruh la pose kalu cm ni...huhu
k la, ase mcm nk rajinkn dri lak tetiba kn...
nk p wat xgement M.I.S la...
bole cye ke???hahahaha...i rjin ok, tp rjin pgang bku pastu tdo...hikhik
ok...slamat berbuka pose...
eh bkn skrg, magrib karang ye....tatata




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku