Isnin, 9 Ogos 2010

bila hati dh SAYANG.....


 mood : xtenang
lokasi : bilik tdo

bila hati dh sayang...
semua mnjadi indah...
marah bagaikan gurauan...

ni lirik lgu kumpulan pe ntah...aku pn lpa...
spoin, scoin, ntah la...mmg lpa...
aku nk wat lirik aku plak...

BILA HATI DH SAYANG...
rindu mcm indah je kn...
biar pn skit didalam, tp kt luar stay mcm bese...
kalu duk himpun2 rindu 2, dh berbakul2 dpt...
siap boleh jual sekilo RM5...

BILA HATI DH SAYANG...
kna marah pn rileks je...
mc xde pe2, mcm ska pn ade...
tp dlm hati Tuhan je y tau btapa sedihnya hati ni...
tp, bila hati dh syang, semua 2  hati ni telan...
wat je mcm mkn buah berangan...
ehm sedapnye...

BILA HATI DH SAYANG...
hati ni trase pn pendamkn je...
sedih pn pndamkn jgk...
nangis biar sorg2, kalu bleh xnk pn org tau hati ni lemah...
kalu bleh nk hepi je dpan semua org..
tp dlm hati ni, cma Dia je y tau btape peritnya...
tp, hati ni dh syg sgt...dh xtau nk wat cm ne...

BILA HATI DH SAYANG...
perasaan marah kita tolak tepi..
pentingkn perasaan si dia...
cba sdaya upaya untuk fahami si dia..
biar skit di dalam jnji hati bhagia...
kalu bleh, stiap msa hati ni nk bhagiakn org y kita syg...
ye, bila hati kita dh syg org 2...
kita hampir lpa y kita jga ada hati...
kita lpa y kita jga perlukan hati...

aku syang die sgt2...
ye,aku syang die...
aku tau die pn syg aku...

awk, sy mtak maaf sbb skitkan hati awk...
kdg2 sy hmpir ptus asa...
tp sy kuat sbb sy syg awk sgt2....
sbb sy tau awk syg sy sgt3...
awk mmg sgt baik dlm hidup sy...
sy tau pilihan sy kali ni xslah...
sy tau, awk xkn sia-siakn sy...
sy mtak maaf wat awk mrah...
sy mtak maaf sgt3....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku