Ahad, 4 Julai 2010

homestay part 2





Salam readers comel n hensem semua...
aku nk smbung citer pasal aku g langkawi ari tu...
oh sgt best dan sgt penat...ade jga peristiwa pahit berlaku...

kitaorg bertolak kul 9 pgi dr Terengganu dan smpi ke perlis kul 7.30..patah buntut duk dlam bas..sgt la pnat ye tuan2 n puan2...kami duk rumah penginanapan atau pn org akg aku pggil homestay haram...igt duk homestay mcm kt kg aku ni..ham ham hampeh...sebuah umah cmpur laki n pompuan...pas mkn kitaorg duk dlm bilik smpi la pgi esk...hahaha, msing2 syok membuta la, pe lg...siap ade y mengeruh lg..huhu,kcau aku nk tdo tul...


ni gmbr kt dlm bas n msa dh smpi kt rumah penginapan...



bergambr kenangan ngn umah penginapan...


aktiviti esknya kami ke homestay kg paya guring, kangar...y  ni mmg sgt best...smbutan die wallah la org kata...sgt2 teruja aku, ngn kompangnya, bunga manggarnye...dh la kg die sgt2 la bersih..malu kalu nk disbanding ngn kg aku...haha, sowi penduduk kg buluh...ampunkn sy ek...bkn menginap pn kt sni just round kg ni je...nk abskn msa kt sni sebelum kami nek feri kul 2 utk ke destinasi seterusnya...smpat la kami g tgk homestay kt kg ni, umah die 5 bintang wa kasi...hehehe...mmg sgt cool n mnarik perhatian la..ase mcm xnk blik je...


kt homestay kg paya guring...kami disambut dgn meriah....



snap snap snap...aku y dh gemuk...


bergambar kenangan ngn penduduk kg...


kul 12 kami pn bergerak ke jeti kuala perlis tuk nek si feri...smpai jeti kul 1...smbil tgu feri datang, kami wat konsert dlu..adik aku men gtar aku join die nyanyi...nsb bek org xramai kt jeti tu..so jeti 2 kitaorg pnye lah...kul 2 nek feri utk ke homestay bukit tangga...nk tau pe cter di kg bukit tangga nk kenangn pahit aku, tggu smbungn nye ek...dh pnat menaip ni...nk masak jp..hehe..tata....


sementara mnunggu feri n dlm feri....




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku