Rabu, 7 Julai 2010

bila cik cintairwani windu kwan2...huhu

  
salam readers semua....
sbnrnya ptg td aku jpe my sis, kak fiza...
my kakak kesayangan...mmg bercerita abs ngn die...
ska sgt sbb die dh ada life bru..mmg best ah aku dgr citer die...
dlu aku slalu dgr die citer, bla aku smbung blaja dh jrang jpe...
die plak dh keje, so agk ssah nk jpe sbb bz...
ape2 pn i tetap sy u kak fiza...
kbetulan plak, ade mber sek rendah msj, ktanya nk wat reunion ari ni...
aku xdpt join sbb aku jpe kakak aku la...dh jnji ngn kakak dlu so xleh la g dedua kn...
sowi wat mber2 ex-sktai...nti ade msa aku join lg ek...

sbnar aku windu kt geng aku msa kt poli dlu...
sgtla windu, leh tgk n berhubung ngn dowg dlm fb je...
2 pn kalu msing2 x bz...kalu bz lg ssah nk jupe...
ari tu bkak fb, tgk2 sorg lg dr bff aku ni dh kawen...
mmg terkejut gler, xgtau pn...
bce kt fb die, die ckp bru nkah, kendurinya belum, nti kenduri bru jemput...
aku plak sempat lg curi gmbr nkah die..jgn marah titie...hehe

bff aku lg sorg bkal dpat baby...
very hepi 4 her la...hehe...xsbar nk jd auntie...
hope die slamat melahirkan baby ni...
y ni pn aku curi gmbr kawen die kt fb...jgn marah PN.yanie...
i windu sma korag semua...



my bff 4 ever lah...syg kowg....
dri kiri : faz, aku, yanie, ct, ella, uda...



yanie n suaminya...ni la y bakal dpt baby bln 8 nti...



ni plak ct n suami...bru je nkah...so tggu berita la ek..hehe
.....
.....
......


windu kamu semua GENG SEMAMBU...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku