Sabtu, 19 Jun 2010

taska nur hazwani dibuka hanya pd musim cuti sekolah


salam readers semua...
mak nk ckp y mak skrg pengusaha taska y berjaya...
mak ska nyah, mg best bkak taska ni...
ish...ape aku ni...

xde ni cter minggu lpas...
apabila cuti sekolah bermula, maka bermulalah pembukaan taska ku...
sbb pe, sbb dorg ni ska sgt dtg umah aku...
asl blik kg msti bdk2 kcik berkg umah aku...
aku nk tgk tv pun kna join dorg tgk kartun...
ish mak pn kna jd bdak nyah...huh

aku xkash pn senonya cik senah...
sbbnye dorg ni mcm2 ragam...
ade y terkencing dlm seluar, mngis2 n susu, nk mkn nasi la...
poning pale den ni hah kak mah...adoi...

y penting, taska aku ni free...
xyah br pn even mkn 5,6 kali shari...mmg best kn...
siap ade pakej tuisyen lg...ape2 pn tgk jelah gmbr ni...



sepinggan nasi kongsi 3 org...yela bajet xckup...
ate ramai bebenor cik jah,,,


dh knyng kita tdoooo....zzzzz



klas melukis ye anak2....


makn jgn xmkan...bankrap mak kalu cm ni hari2...


sbnrnya ramai lg...ni bru sparuh...


comel x kami???

taska aku dibuka utk kanak2 14 tahun n kebawah...
dtgla kalu berminat...
free xpayah byar sesen pn...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku