Rabu, 2 Jun 2010

HAti Oh HAti....






bersediakah hati ini untuk dimiliki...
bersediakah hati ini untuk mencintai...
bersediakah hati ini untuk menyayangi...
bersediakah hati ini untuk merindui...
bersediakah hati ini untuk disakiti...
bersediakah hati ini untuk setia....

oh beratnya kepala aku rse skrg ni...
aku syg tp aku takut...
aku takut aku dikecewakan...
aku takut derita merindu...
aku takut disakiti...
aku takut dugaan y bakal mendatang....

mampukah aku mencintai die sepenuh hati...
mampukah aku menyayangi die seumur hidupku...
mampu ke aku setia padanya...
mampu ke aku menghadapi dugaan syaitan...

awk...sy tkut awk....
sy tkut sy xmampu nk memberi awk y terbaik...
awk lelaki y sgt baik y pernah hadir dlm hidup sy...
sy tkut sy xmampu membahagiakn insan sebaik awk...
bg sy masa awk...insyaallah sy akn wat kptsan y terbaik utk awk dan sy...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku