Rabu, 12 Mei 2010

jgn suka2 je xska org...mcm la smua org ska kt kita kn...hehehe



 salam semua readers y kiut miut...
ehm, knapela aku agk mlas megepos entry..
ntah la...blik umah xde pk len...
aku ngn tv, tv, tv, and tv...
dan aku sememangnya hantu segala cerite...

k lah..msuk ke tajuk entry aku nih...
ye..mmg btul kn...
kita jgn ska2 je nk benci org, nk xska org...
sblm kita nk bnci org, nk kutuk org, kita tgk diri kita dlu...
kita ni perfect sgt ke...
selidik dlu ape keburukan kita sblm kita cri keburukan org...
aku xtujukn pd sape2 pn...
aku cma nk igtkn diri aku sndri je...

kita igt semua org ska ngn kita...
smua org leh trime lwak kita, trime gurauan kita....
tp hakikatnya, bkn semua org ska kn...
aku mengaku bila bergurau aku mmg agk kasar...
aku ska sound direct org kata...
kdang2 aku pn terlupa y org leh trase ngn kata2 aku...
tp 2 la mnusia...kita xsdar ksalahan kita...
y kita nmpk kslahan org je...
btul la kata pepatah...

"gajah depan mata xnmpk, tp kuman sblah umah kita nmpk"

inilah lumrah kehidupan...
bkn snang kita nk jga hati org...
lebih snang nk jga hati kucing kn...
tp kita kna la trime...kita ni hidup ngn manusia...
jga la hati sesama manusia...

jgn kita hanya mncari ksalahan org smpi kita lpa kesalahan sndri...
jgn hanya mncsri ketidaksempurnaan org smpi lpa ketidaksempurnaan kita...
kita sma2 la pk ek...
aku mtak maaf kt kwan2 y pnah terase ngn aku...
aku bkn manusia sempurna y tidak pernah melakukan kesalahan...


bdk kecik jgk y xde mslah kn....
miss u so much yayang...muahhhh




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku