Rabu, 7 April 2010

xtau nk citer pe..tp nk hupdate...huhuhu



salam semua kamu2 y comel...
aku xtau nk citer pasal ape dh...
pnat sgt ngn xgment, ngn prezentation...
nk study tuk final....
nota lum buat lg....
sem lpas xde la kelam kelibut cm ni...
sem ni mcm nk mati kna kjar ngn masa....
nk terkucil pn ade, skit jantung apatah lg....

hati aku pn ngah srabut...
y aku geramnye...eiii mmmg geram la...
bdk 2 msj aku smata-mata nk citer psal awek die curang...
wakluuuu...pe motif ko hah...
cpt lak ko couple, cpt lak awek ko curang...
hahahaha...masa ko msj aku 2 bkn aku sdih tau...
tp aku tergelak smpi aku termuntah,hahaha...
kejamnye aku....mmg aku kejam pn...hahaha...

klakar la ko ni...
aku ase kn ko duk men ngn emosi ko sndri...
ntah la, aku pn mlas nk ckp lbih2...
kang ko emo lak...
kang duk nangis 24 jam mati aku...
ko jd kassim slamat cian la plak kn...hehehe..

ptang ni aku de prezentation...
OMG...sgt tkut ma...
doakan aku agr aku x mengigil ek...
"gigil, mengigil aku"...
stop2, melalut je lebih ko ni wani...

ehm lpa nk ckp...
skali lg aku ase mcm nk ngis kuar airmata darah...
argghhhh...tekanan jiwa btul la...
mcm ne aku nk sekat perasaan syg y mkin hari mkin kuat ni....
tulun, tulun....


tulun caye....
(ni gmbr sem lpas,time study ekonomi)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku