Jumaat, 9 April 2010

hari gedik kami....


salam readers kiut miut...
sronoknye dpt rilis tension ngn soping ni...
duit abs xcre dh..
y pnting hepi mepi..hahaha...
abs dlm 100 lbih gk ah...
tp prasaan puas tu mmg terbek ah...

aku dpt bju 3 helai...
1 handbag, 1 wedges...
ala, aku shoping murah2 aje...
pndai2 la jmatkn....cewah....

tgk jelah...


mkn kt rengit coffee...
tp ader kjadian y xbest ah...
berhadapan ngn pekerja rengit y kerek nk mampus...
skit ati..huh



ni dh bershoping di bp mall...
lokasi sterusnya, summit...hahaha



cool blog y mmg sdap...
sblm blik bli dlu...


yayan ngn hasil shopingan nye...
lum tgk lg aku n sha pnye...
wallahhhh....

td tgk semerah cinta stiletto...
ehm aku bg 3 bintang jela...
citer bleh tahan, tp ade part y bosan skit...
nsb bek aku pminat lisa...
ska tgk lisa y sopan 2...





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku