Khamis, 4 Mac 2010

pengalaman dan pengajaran.....



pengalaman sgt berharga dlm hidup kita...
xksah la pengalaman hidup ke, cinta ke...
kalu xde pengalaman mgkin kita akan tersungkur...
xslah kalu kita cuba sesuatu y baru...
2 pn pengalaman...
aku pn byk pengalaman sbnrnya...
dr pengalaman jd pengajaran...

pengalaman cinta....
aku pnah ade first love...
first love aku bkn first couple....
malah first love aku hya mainan semata....
die cma mempermainkan perasaan aku y mmg buta ttg cinta pd msa dlu...
aku knal cinta pn mse dh abs sekolah....
xpandai gler nk bercinta...eiiii...
tp bila skali jtuh cinta abs....
mmg teruk sgt la...mmg gler2 syg la....
tp die xtau pn aku gler2 syg kt die...

2 semua pengalaman....tp aku asyik kna main...
mgkn balasan kot...
aku ni pn jahat gk...asl xpuas hati trus mtk clash...
ahak...kn aku ckp aku xpndai nk bercinta...
dan smpi skrg aku sgt2 fobia nk bercinta...
takut weh...tkut putus, tkt kecewa...
(maafkn sy awk)
tkut semua la....xnkkkkkkkkk.....

CINTA LEPAS KAWEN...
mcm syok je kan...
"mak, crikan kak calon"...hikhik..gedik




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku