Rabu, 31 Mac 2010

makin rapat ngn dia makin aku rase bersalah sebenarnya...


salam cemua...
ehm, ayat mcm sedih kn...
aah...skrg ni mcm2 aku duk pikir...
aku ase berslah sgt3 sbnrnya...
ntah la...mgkn bg die ni perkara biasa...
just like friend....
tp aku...aaah...susahnya aku nk terjemahkan kt sini...

ye..aku mmg xleh tggal die...
msti org kata aku ni jhat...
tp nk wat cm ne, aku dh cba xnk kwan ngn die lpas kes 2...
tp die mcm xnk lpaskn aku...
die kta xslah kalu berkwan...
pnat aku pikirkan...
dan jwapannya ya...aku mmg xleh jauh ngn die...

skrg ni bla aku mkin rapat ngn die...
mkin kuat rse bersalah 2..
tp bla aku nk jauh ngn die, aku y asyk teringat...
eiiii...geramnya perasaan ni...
mcm ne nk elak ni...
die dh berpunya kot...wahahahaha...

tp die jgak y ckp xslah kalu berkwan...
ye mmg xsalah berkwan...
aku pn ska kwan ngn die...
mmg xde feeling2 pn...
tp bila dh rapat sgt, aku plak y ase.....ish..susah la...
mmg..........ssah nk ckp...
aku rse berslah la...mcm ne ni...
apa ptut aku wat...



hahaha....spek tahn silau ku....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku