Selasa, 16 Mac 2010

geram btul..


salam comey semua...
bengang betul la....
asl blik klas TITAS ade je y xbest...
td bas sgt penuh..
tp sik bek aku dpt tmpt duduk...
aku duk depan skali...

mkin ramai y nek mkin sempit...
then ade dua org cina ni duk btul2 dpan aku...
aku xksah la kn sbb mmg ade ruang kt situ...
yang aku ksahnye, die pijak kaki aku...
kalu sekali tkpe ag...ni berkali2...
nsb bek aku x bertukar warna hijau td...
kalu x abs satu bas tu...
grrrrr betul la...nk duk, duk la diam2...
igt bas 2 ko pnye ke hah...
bongek pnye manusia..huh....
then msa nk kuar, die langgar kaki aku...
bkn nk mtak maaf, jeling lg ade...
mmg sgt kurang ajr...
mcm ne la bleh masuk U...

dh la, sori kalu terEMO...
nk wat cm ne, skit ati sgt...huhuhu
apa pandang2...wekkkk



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku