Sabtu, 13 Mac 2010

cabaran mnjadi dewasa...episod 1 : bnyknye dugaan


salam kekiutan semua....
mood di hari ahad sgt x ok...huhuhu...
peristiwa demi peristiwa terjadi dlm hidup aku...
sgt mentensionkan diri ini...
ase mcm nk nangis n terjun bangunan je...

knape ku selalu kna tipu ek...
ke mmg sbb aku ni mmg ska ditipu...
pening dh aku pk...
aku ke y mulakan dlu..
haish...betul la kot aku y mulakan dlu...

org kata, xslah kalu kita ramai kawan...
tp kawan y mcm mne kita nk cri 2...
kwan bek, kwan jhat, kawan lelaki, kwan pompuan...
ssahnye nk berkwan ni...
tp nk jujur dlm persahabatan lg ssah...
2 y aku asyik terkena...

knape shabat kita susah sgt nk jujur...
tkut kehilangn kita ke...
or tkut kita dh xnk kwan ngn die...
or saje2 je..
or la, ape kes aku nk jujur ngn ko...
adoi..fening2 lalat aku fikr...

byknye dugaan nk umur 23 ni...
mcm2...kna tipu, byk nangis...
mkin tua, aku mkin manja plak...huhuhu...
ape y kita cri sebenarnya...
kawan atau lawan...
penatnye nk pk...
ish, ntah ape plak aku merepek ni...
dh mcm org xbetul...
yela, smlm dh kna histeria...huhuhu...
histeria buatan sendiri...wekkk



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku