Selasa, 16 Februari 2010

terkejut gler aku...first time tgk air terjun sekayu penuh ngn lautan manusia...

semalam...
aku ngn kawan2 kt kg ni g mndi air terjun sekayu...
bgun2 tdo, dgn hya mengosok gigi n basuh muka trus g...
xmndi 2..hehehe...yela,nti kn nk mndi air trjun...
sampi2 je kt sana, mmg aku terkejut gler...
ya Ampun...ramai gler kot org....
nk msuk pntu utama 2 berbaris dlm 1 km...
aku mmg xpnah lg ah g sekayu dlm keadaan kereta berbaris ni...
lama jgk ah nk msuk 2....
dh bleh msuk, parking plak fullllllll....
pergh, mncabar betul skayu ari ni...
parking jauh dr air terjun...kna la berjalan-jalan cri mkn...
kira ok lg ah kn ade parking....
pastu, smpai je kt air terjun pergghhhh...ramainya manusia....
setiap ceruk air terjun 2 pnuh manusia....
mcm xde tmpat dh nk mndi....
cri pnya cri, mnyelit la kt mne2...
nsib bek gk ade tmpt...n leh la kami mndi....hehehe....
mse ngah mndi 2, smpat la aku usha mnusia2 ni...
bkn usha ngorat 2 ek...sila jgn slah faham semua...

pasukan POLIS n RELA siap jga lg..
.
ops,lpa...kn valentine...sape y dtg ngn awek or pakwe 2 sila jaga2...
RELA siap bawak kayu lg sorg satu....
pOLIS pn xkurang hebatnya...
time ni la dorg nk ambik kesempatan kn...
ramai gler mat2 moto kena tahan...
geram btul aku tgk....rampas kunci org 2....rampas moto org ni....
xska nya aku....dorg la y ska....siap mymar 2....
dh la, kalu ckp sal dorg lg byk aku kutuk nti...
sori, aku teremosional plak....i mmg xska....hehehe


tgk...nk masuk pn kna berbaris...
x pnah2 mcm ni tau....



 parking full...
sblm ni, parking bhgian ni xpnah ade org parking pn...


makcik2 jaga siap sedia ngn kayunya...
eiii...takutnye..hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku