Isnin, 15 Februari 2010

KFC n KFC...knape kita xpernah bosan mkn KFC...

erkkkkk...ehm,kenyangnye...
sebenarnya mlm ni aku blanje KFC 4 my family....
yela, dr semalam mak aku duk merengek2 nk KFC...
asyik duk ckp....
"kak,bla nk blanje KFC"

xabs2 lg dorg pow duit aku...citttt
ehm, knape ek kta xpernah bosan mkn KFC....
ade sesape leh tong jwab???
tiap2 bulan ade je nk mkn KFC....
aku bkn ckp org len la, tp aku sendiri...
mmg xpnah bosan ngn KFC....
KFC berhantukah???hehehe

 

kfc bucket...15 ketul....
 
 kentang putar....

n ade lg la....nugget y bentuk love 2 ngn wedges.....

...........


duk umah ni, kjap je masa berlalu...
ase cm bru je smpai semalam....
tp sdar2 dh ari isnin dh....cpatnye....
mlasnye nk blik JOHOR.....
mlasnye nk wat xgment.....
mlasnye nk study....
argggghhhh...kanpe aku terlalu pemalas.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku