Selasa, 23 Februari 2010

dia dh mengaku pn tapi aku still xpuas ati...




citer ni dr entry kad bank muamalat aku y hlang...
bdk y ambik kad bank aku 2 dh ngaku...
mmg die y ambik pn...

mcm ni citer die...
jam 6.30 lbih smalm kitaorg wat perjumpaan rumah...
then kitaorg tya sorg2 ade x y terambik ke, terdesak  nk ambik ke...
then semua xnk ngaku termasuk die...
pastu kitaorg ckp y kitaorg dh tau sape..
ade saksi ade bukti...dh wat report polis pn...
3 kali tya bru die ngaku...mmg bodo la bdk 2...
ko mmg bodo, bangang, bengong, smua la...

die pn cter la hal sebenarnya...
die ckp die terdesak sgt, 2 y die ambik...
woi, terdesak ape ke jadahnya siap g shoping...
pastu ade niat lg nk kuarkan duit pas 2...
ko igt kitaorg ni bdo sgt ke??....

then tya die, mne kad bank 2...
die ckp kt dalam wallet lma die,kt bilik kakak die...
aku dh xthan, aku kuar dr perbincangan 2...

pas aku kuar, bdk2 ni teruskan perjumpaan tnpa aku..
rupa-rupanya, byk lg y bdk2 ni luahkan...
mcm2..tp die cma wat mka xbersalah...
paksa2 nk suh ngis...mcm la kitaorg xtau..
mmg drama queen btul la s***....
then kwan aku yan suh die jujur lg..
ngaku ape lg kesalahan y die wat...
rupa-rupanya die dh buang kad bank 2...
b*** pnya budak...tipu kitaorg terang2....

ah lantak, aku mls nk campur...
ko byar blik duit aku dh...

pas perbincangan 2, die dtg jpe aku mtk maaf...
die wat pengakuan lg...
die bace diari aku......$%^%&^^#%$
mmg aku geram ah....

weh BODO, ko tau x kau menceroboh hak privasi aku...
die ckp kt dlm diari 2 aku kutuk die...
hello, 2 diari aku, ska ati aku la nk kutuk sape2...
y ko bodo ngat gi bce 2 apsal...
kalu aku bce hak prrivasi ko, ko mrah x...
die ckp die mmg layak wat aku cm 2...
bangang tul...aku mmg angin dh time 2...
aku suh die kuar dr bilik aku...
nk je aku tampar2 mka bdk 2...grrrrrrrrrrrrrrrrr

*******
kenape ade org cm ni..
aku ke y salah..
aku ke y BODOH 2...
aku ke y JAHAT dlm kes ni...
aku ke y BANGANG...

salah ke aku tulis diari...
salah ke aku nk kutuk sape2...
2 hak aku, hal peribadi aku...
drpd aku kutuk ko dpan org...
bek aku ckp dlm diari..xde sape y tau...
aku ke y SALAH?????????????????????????????

tolongla bg aku jwapan...
aku dh xmampu nk tggung malu...
aku serabut skrg ni...
arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

sms 1 : aku sgt2 mtak maaf kalu kata2 aku ni terlalu kasar...
sms 2 : insaflah wahai manusia...
sms 3 : aku skadar meluahkn ketidakpuasan hati aku, kalu korg ase xska jgn bce....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku