Khamis, 4 Februari 2010

bila kebosanan melanda

salam semua...sebenarnya aku bosan tahap cipan ni...
so aku nk tnjuk kt korg gmbr2 favorite aku...
jom kita layan.....

gmbr 1 : ni time knduri spupu aku kawen, tema biru...
aku ska gmbr ni sbb aku mcm org dh kawen n
ade 2 org ank...hehehe...


gmbr 2 : nila keluarga besar ku...semua bsar2kn...aku n adik aku
yg blakng aku je y kurang bsar...hikhik...sori ye semua

gmbr 3 : ni msa ari rye...ska tgk gmbr ni...ngn baju y merah mak
ngah xhengat dunia...ngn spupu aku y kiut miut 2...huh

gmbr 4 : ni mse pesta tanglung UTHM...sonok sgt..jakun...


gmbr 5 : ni mse kwen spupu lg...
aku kna jd pengapit bidang terjun..pergh...
ngn aku2 ketar...mcm aku je nk kawen...

gmbr 6 : si bdak kiut miut ni...kiut gler mka kna
pkse pkai tudung...mak die dh bebel2 dh
tkut ank die jd pompuan...hahaha


gmbr 7 : eden kayo....duit sha nk byar yuran...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku