Rabu, 10 Februari 2010

banyak aku nk cakap tp mcm2 mslah y terjadi...tensionnnnnn

ehm ari ni aku exam statistik...
aku sgt2 la tertekan n tension...
soalan bleh dikategorikan senang tp xleh jwb...
mcm hampeh hempedu hempeda...
waaaaaa...aku nk ngis tp xkuar air mata...
aku xtau knape mood aku sgt xstabil ari ni....
mmg tension gler2 ah...
aku nk terjun laut ...tolong la aku....
study pnyela maut...
duk dlm library ber jam2...
tension,mlas dh nk ckp...xde mood nk citer...



maut x kitaorg study..huhuhu..


maut dan sgt memautkn dri...waaaaaa

smpai tertido...huahuahua
......


nk citer psal tjuk entri y lpas...
sesuatu y x disangka 2 adalah...
kad bank muamalat aku hilang....
aku siasat pye siasat pye siasat..
then dh dpt tahu siapa yg ambik....
sebnrnya aku bkn nk tuduh sembarangan....
tp saksi ade...igt mlm ni nk selesaikan...
tp msalah nye bdk tu plak wat taik...
die xduk sgt dh kt umah aku ni...die duk kt dlm u...
aku ase nk cekik2 je die...huhuhu...
die xnk blik mlm ni...
dh ckp kt die ade perjumpaan umah...
tp tetap xnk blik....

pesanan ringkas maut tuk ko...

"dlu ko dh wat taik ngn aku, ko hrap rupe je bleh tahan, tp perangai mcm setan,
sori la kalu aku ckp ni kasar, tp mmg selayaknya tuk ko...supaya ko sdar diri, supaya ko tau knape org pulaukan ko, ko tu bdoh, perangai cm ape...eiiii, kalu aku jahat aku dh report polis, biar polis y selesaikan, aku ni kira bek ag x bwak kes ni ke atas, aku xnk la hdup ko sia-sia, ko tu pndai weh, jgnla otak ko 2 ko x gna...jgn la jd bengong sgt....ooo, ko nk larikan dri ek..knape ko dh tau ke kitaorg nk serang ko...hahaha, nmpk la ko pnakut sbb ko wat salah kan....eeee....bengongnya ko...bdoh gler"


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku