Isnin, 1 Februari 2010

aku suka weh, internet laju....waahahaa

mlm ni internet sgt laju wooo...
siput sedut dh kalah, kura2 menang....
hahaha...tp aku pn xtau nk update ape....
semua ni sbb dh lma aku xhupdate psal mslah negara...

td ade makhluk asing yang kcau aku kt klas...
mmg sengal gler ah...
leh col aku kt dlm klas semata nk berkenalan...
aku tya sape die ckp slah no td...
dh lama gler aku xdgr alasan bdk2 sekolah ni....
die igt aku ni bdk drjah 6 ke...

ye awk, bleh..awk nma ape..
sy ani, awk sape???
sy abu, pggil ab je....

wekkkk...sori la, zaman 2 dh lama berlalu...
xde ke ayat y macho skit mcm nabil ckp 2..

bla kita leh kawen..
kita xyah kawan ah buang masa je...

pergh advance gler ayat...
kalu ayat cm ni, mahu msuk tanjung rambutan aku...hahaha...

hati aku xberminat la nk berkenalan ke,
knal org 2, knal org ni....
nti jpe y berkenan kawen je trus...
hebat x aku...hahaha
sejuk perut mak aku dgr...
tp 2 pn kalu ade la y nk muka x laku ni....
k la, mata dh pedih ngadap laptop dlm glap ni...
cow cin cow...dada


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku