Jumaat, 25 Disember 2009

tasbih cinta..bye2..aku nk blik uTHm dh..huhuhuhu

ellop semua...kabare..hehehe
aku dh ni blik uThm, lg brape jam je lgik...
esk mlm nek bas kul 8.30 mlm...
nsb bek nek mlm, leh mak n abah aku htr..\
kalu x, terpkse nek kete berbayar...walaupn pakai drebar...
aku menci..menci...mse duk kuantan dlu slalu sgt nek kete merah kuning 2...huhuhu


vroommm,vrooommm...
....



TasBih CinTA...
citer indon kt tv3 kul 2-3, ari senin smpi khamis...
aku xpnah nk miss tgk crite ni...
sdap woo, smpi jilat kaki...wekkkk...
nti blik uthm dh xleh nk tgk citer ni...
semua citer la aku xleh tgk...
waaaaa...y pling terkilan JUAra LAgu la...
my peberet 2...nk tgk, nk tgk...

ari tu abah aku sound gk la,  yela asyik mghadp tv je...sape xangin...
kalu aku ade kt umah, 24 hours tv tu aku pnye...
walaupn abh aku y beli...hehe
die duk sibuk membebel...

"xbg org dh tgk tv 2, pah die die"
"xdok cter lain ke"

hahaha, sori abah, nk wat cm ne...
ank ksygn mu ni HAntu Tv...kahkahkah
sbr abah tau, lg brape jam je kak duk umah...
kak dh nk blah pn ni...hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku