Isnin, 14 Disember 2009

JPA..BTN...someone..somewhere...something...

JPA
mak oii..aku terima satu kejutan dr JPA...
aku dpt rayuan JPA...mcm xcye..
ari 2 aku cek xdpt, tba2 dpt email dpt...
kelam kabut htr surat trime...
dh la tarikh tutup 15.12...ari ni la...
di ats pertolongan abahku y tersyg, surat trime slamat di fax...
time kasih abah...

.....

BTN
kenangn g BTN msih segar dlm ingatan aku..
nk tau ape sbbnya...
hehe...aku tersangkut kt sorg mamat ni...
adoi, ape nk jd ngn ko ni wani...sgt teruk woo...
ala, aku mnat jela...tp y aku plik knape aku leh mmpi die ek...
(sila jgn pk y bukan2)..wahahahaha
walau cm ne pn, pas BTN semua lost contact sbb...
no fon xmtk, email xmtk...
agk kcewa la..tp xkn aku lak nk mtk kn...
nmpk sgt la aku terhegeh2...watnye die xnk bg...jatuh reputasiku...
tp aku nk sgt jpe die blik...
tp cm ne...HELP ME...




tmpt aku BTN...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku