Ahad, 29 November 2009

kenangan Sem 1

hai semua...wanie kmbali lg dlm rancgn...wanie koya...hahaha...sbnrnya aku nk citer sal rye aji ni, tp disebabkn xckup bhan a.k.a picture aku mls la nk update lg...aku bru je blik dr KELATE...g anto menantu tok sedara aku...psal anto2 ni nti aku citer....msa mndi td aku trigt kt kwan2 aku...diam x diam (pnjm ayt yan) rupanya dh abs satu sem aku kt UTHM terchenta...berlori2 kngan aku mse sem 1 ni...pahit, mnis, msam, msin...semua lah..yela, sem 1 dh berjalan merata...msa kt poli dulu sem satu la pling skema...nk g jln2 jauh pn xbrani...tp bla duk uthm ni kwan2 aku semua kaki jalan...kaki berlari pn ada...merangkak jela xde...hehehe...swa kete 2 perkara biasa...bas pndg sebelah mata je...pndang dua belah mata pn bila kadar kewangan kurang menstabilkn dri...(ekonomi ek)....sejak2 blaja eko ni, otak asyk pk nk jd penganalisis eko je...hahaha...dak2 umah plak semua ok2...xde y wat mslah la...y kcau idup aku ade...tp mls ah nk pk sal die..lantak die ah...ade aku ksah...

mls la aku nk mrapu pnjg2....
jomla tgk gmbr2 knangan aku y berlori2 2...




1) jelajah UTHM
mse ni ade pesta konvo UTHM....kitaorg y dh lma trpegun ngn tmpt ni ambik pluang la...
nk gk try jd mdel...kot2 la laku kn...(^,^)...
ade bkat x kitaorg...hehehe....



2) juara explore shari bersama senior CMC
y ni kngan mnis aku...hehehe...jd juara 2...
sonok sgt dpt men lari2...hehehe...



3) konvo spupu aku ky UTHM la...
ni pn sonok gk..ramai gk dtg...ngn mak2 sdra aku...



4) ni plak perarakn smpena pesta Konvo...
aku, yan, sara, liza, yana wakil 1 bpc...





 5) g jln2 n bka puasa kt Muar
ni plak kitorg sewa kete g jln2 sekitar Bp...
tp leh plak terlajak berbuke puase kt Muar...
Asam pedas die sodap...menjilat jari...hehehe







 6) g Melaka
ni pn swa kete..kete kancil je...mla2 nk g air itam je...
ntah cm ne tah bleh terlajak ke Melaka...
dh la blan pose...sggup ni...biar pn lpar berjln tetap...
y g nye aku, liza, sara, yana n fiza...
berbuke pose pn kt sne gk...



 7) dinner cmc
ni kngan msin...xbrape nk best la..
nila bdk kls aku...1 BPC...
ni suku je...rmai gler kot y xnk dtg...xpecially boys la...mcm bese...
kerjasama x didapati dlm 1 BPC...xtau sbb pe...mgkn msing2 ade sbb tertentu kn...


8)g Jb
nila kngan mse aku post enty kereta kna tarik...
ni nk kta pahit xjgk...msam mnis la...sonok pn ade...





9) melepaskn ketensionan n kebosanan
nila keje kitaorg kalu xtau nk wat pe...
tgk wayang, karaoke, shopping...2 jela...
mse ni g kuar ngn nasriq a.k.a laut...die sorg je lelaki...

byk lg la kngan2 aku mse sem 1 ni...smbut besday dak2 ni la..
sonok upenya wat besday suprise kt org ni...hikhik....
sem 2 nti aku xtau la...
y dh berlori ni kna tukar nek trak la plak...xpn kontena...

y aku sdih sgt nyer, sem 1 ni result aku K.O...
waaaaaa...adakah salahku, atau aku atau aku...
mmg semua berpnca dr aku...aku y malas, aku y ska tdo, aku y njoy...
semua AKU la...wei wani, dlu menangis2 ko nk smbung blajo...
apa dh jd ni...jd mnyet ke...sem 2 nti ko nk jd cm ne gk ke...
jwb wani, jwb...hah, nape diam tkut ke...:(
ckup tuk kali ni...aku nk menginsafkn dri sbntar...huhuhuhu....

sMs 1 : insaflah anda seblm anda diinsafkan.....






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku