Khamis, 26 November 2009

bilik oh bilik


kul 4.45 ptg....
slamat juga aku smpi ke kg halaman ku y tercinta ni...
waaa...rindunya kt rumah manis rumah aku ni...
utk pengetahuan semua, aku g umah sdra aku kt perak...
7 hari gk aku bercuti kt sana...
rindu nk blik kg 2 xyah ckp ah...siap nangis2 lg...huhuhu...
tp skrg aku dh ade kt umah, dh leh men tenet...(2 y penting)..
td bertolak dr KL kul 9 pgi...smlm bermlm kt umah sdara aku kt KL....
then, kitaorg berkonvoi 2 buah kete...
adoi, pnat aku melayan spupu2 aku y kcik2 2...
tension otak aku...adoi...

.....

bilik oh bilik...kesian kt bilik aku...
dh lma gler aku tggal...aku pn mcm dh mls nk msuk blik 2...
mls nk kemas dr mula smpi akhir..
huhuhu...sgt teruk kot...bkn teruk pe...berdebu...
aku xsggup nk kmas...xlarat kalu resdung...
sabar ek bilik, akn ku cri waktu y sesuai utk luang msa ngn ko...
sayang ko bilik...muaaaahhhh...
skrg ni aku tdo luar je...


wah, mmg best kalu bilik tdo aku cm ni...
haha..sgt koya...
......

last skali, slamat ari Raya Aidiladha kpd semua...
smoga kta akn sentiasa mndapt rahmat dariNya....



sms 1 : slamat tggal la die...mlas nk ambik tau lg...
sms 2 : hidup sndiri pn ok pe...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku