Isnin, 1 Jun 2009

keTensioNanKu

ari ni, aku x gi keje..semuanya kerana smlm...smlm kt opis, aku ngntuk gler2...smpi nk wat keje pn xleh nk fokus...aku pn ambik kptsan ari ni aku nk tdo puas2...xkra la ape nk jd...mls tul aku nk hupdate blog...upenya nk tlis blog ni kna ader mood jgk...ksian kt diari aku, sjak ader blog ni aku slalu abaikan die...huhuhu....
MyEm0.com
aku sbnrnya skit otak...kwan aku trase ngn aku....seme ni psal aku xtpon die smpna besday pax aku...yela, org bg free tp aku ni y xreti base....bkn aku xnk gna, tp kesuntukan mse y wat kn aku terlupe...jmaat sbtu aku g cmeron...aku mls nk cter sal cameron, ni kali ke 3 aku g cameron...mnde y sma je kn...so xyah la cter...cter sal kwan aku, die msih lg trase ngn aku...aku xtau nk wat cm ne...dh la ahad blik cemeron sbuk plak ngn mesy Puteri y ntah ape2...adoi..so tension this week...huhuhu
MyEm0.Com
tp ader satu je y best...spupu2 ku dh blik...so hepi...dorg je y dpt hlngkan skit otak aku ni...

MyEm0.Com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku