Isnin, 18 Mei 2009

SelAmaT HaRI guRu

rsenya msih lum terlmbt utk aku ucpkn slmat ari guru kt seme guru di malaysia ni....n especilly wat guru2 y pnah ajr aku...
  1. guru2 SKTAI
  2. guru2 SMAASZA
  3. guru2 SMTMS
  4. guru2 PLKN KEM ULU PARI REMBAU
  5. lecture POLISAS
  6. mak2 sedara aku (Ustazah Rusidah,ckgu Salmah,Ustazah Salma)
SELAMAT HARI GURU...igt mse zman2 sekolah dlu, aku ni bkn kategori bdak nkal tp dlm kategori bdk bising...perkara y pling aku igt disebabkan kebisingan ku ini adalah aku didenda gigit pensil...malu siot...smpi sekrg aku igt lg ckgu 2, bnci pn ader...ckgu 2 mmg terknal ngn kegarangannya...lpas pd 2 aku insaf la kn...tp skjap je la...hehehe...byk sbnarnya kenangan ngn cikgu2 ni...tp kalu nk cter smpi thun dpan pn lum abs lg...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku