Sabtu, 23 Mei 2009

HEPi BesDay To Me

hepi besday to me...alamak, 23.05.2009, gnapla umur ku 22 tahun...dh tua upenya,waaaaa....MyEm0.Comrse mcm bru 20 thun...huhuhu...ehm xde perubahan pn bla usia dh mencecah 22 tahun ni...aku bersyukur krana masih lg bernafas di dunia ini...smlm kul 12,bertalu-talu msj dr kwan2...tp aku bla dh tdo mati, xsdar pn msj dorg...y pasti,pg td bru aku bce...time kasih pd kwan2 tersyang...antaranya...

  1. kwan kt fster (mohamad haziq)
  2. my special frenz (mohd kamaruzzaman)
  3. kwan2 dr poli (uda,faz,ella,sani,...)
  4. mak sdra tersyng (pn rusidah)
  5. kawan2 belia (ummi n dayah)
  6. kwan2 PLKN (adni n abba)
  7. cousin (yakk)
  8. opismate (kak fiza n rizal)
  9. n semua kwan2 y ucpla (yong, fizie umt,)
time ksih semua...sbnarnya nk citer psal suprise party y ummi n dayah wat utk aku...patutla dorg beria ajk aku p skayu,upenya ader rancangan...kul 3 kami bertolak ke sekayu ngn kete evo ummi...sblm g ummi singgah kt kdai kek...aku pn plik,knape dorg berhnti...oo,dorg bli kek upenya, aku xsuspek pn...smpai skayu, cri port sesuai utk berkelah...byk gler kitaorg bwk bekal...yela,igtkn ramai...huhuhu...ngah sdap2 mndi, ujan trun ngn lbatnya...berlari2 kitaorg cri tmpat berteduh...huhuhu...pas hujan berhenti kitaorg smbung mndi....jeng2....dorg pn pnggil aku suh potong kek, siap tiup2 lilin...terharu sgt2....walupn xbrape mnjdi tp berjaya jgk...ni first time aku dpt suprise party...huhuhu...sdihkn...time kasih kpd kwan2 y mnjyakn mjls ni...walupn pastu abs mka kitaorg disapu krim...besday y pling best dlm hdup aku...waaa...
sdey sgt...



bersama EVO ummi


my suprise besday kek...gmbr ptong kek sme
xleh ltak...sme xpkai tdung...hehehe



penyampaian hadiah dr dayah...thanks dyah...


nk blik dh...nilah rombongn kitaorg..
tgkla brg2 2 pnyala byk...ish3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku